لیست اختراعات حسين اسحق آبادي
اختراع خمير ساز نان سنگك كه در صنعت ماشين آلات پخت نان كاربرد دارد براي رفع مشكل پايين بودن سرعت دستگاه هاي قديمي، باقي ماندن تكه هاي خمير سفت و مشكلات بهداشتي حاصل از كار با دستگاه هاي قديمي، با اين راه حل ايجاد شده است كه با طراحي دو عدد پره با 4 تيغه و قابليت حمل آسان باعث افزايش سرعت و يكنواختي عمل هم زدن گرديده و از بروز مشكلاتي نظير باقي ماندن تكه هاي خمير جلوگيري مي كند.
اختراع " دستگاه فر برقي بدون فن با حرارت غير مستقيم و قابليت تزريق بخار " كه در حوزه مكانيك و ماشي آلات كاربرد دارد، براي حل اين معضل كه پخت مواد در معرض حرارت مستقيم مي باشند؛ با اين راه حل كه سيستم حرارتي در اين دستگاه به صورت غير مستقيم و با مولد برق مي باشد و محصولات درون كابين پخت با حرارت ناشي از المنت هاباعث پخت مي شود، ايجاد گرديده است. در اين نوع فر براي سهولت در كار و امكان توليد انواع محصولات، هر طبقه داراي دو ترموستات براي زير و روي محصول مي باشد كه به صورت مجزا دما قابل تنظيم و كنترل مي باشد همچنين هر طبقه داراي روشنايي مستقل است.
اختراع "دستگاه فر گازي با شعله غير مستقيم" كه در حوزه مكانيك و ساخت دستگاهها كاربرد دارد، براي رفع مشكل پخت با شعله مستقيم برخي غذاها و پيتزا ها با اين راه حل كه سيستم حرارتي در اين دستگاه به صورت غير مستقيم و با مولد برق مي باشد و محصولات درون كابين پخت با حرارت ناشي از المنت ها پخته مي شوند؛ ايجاد گرديده است. در اين نوع فر براي سهولت در كار و امكان توليد انواع محصولات، هر طبقه داراي دو ترموستات براي زير و رودي محصول مي باشد كه به صورت مجزا دما قابل تنظيم و كنترل مي باشد. همچنين هر طبقه داراي روشنايي مستقل است.
دستگاه خمير پهن كن نان سنگك كه در صنعت ماشين آلات پخت كاربرد دارد براي رفع مشكل داغ شدن خمير داخل مخزن و مشكلات سيستمي ساير دستگاهها با اين راه حل كه با اتومات كردن عمل پهن كردن خمير بر روي صفحات پخت نان و اضافه نمودن قابليت تعيين ضخامت و طول نان و ساير تغييرات فني بر روي فيزيك دستگاه اين مشكلات را رفع نمايد، ايجاد شده است.
يكي از عمده ايرادت مهم در تريلي خرابي اكسل مي¬باشد، كه تعميرات آن داراي هزينه¬هاي بالا و زمان¬بر مي¬باشد. براي رفع اين معضل، اكسل تريلي طراحي شده كه اتصال فولي به لوله محور توسط يك فلنج طراحي شده كه در اين طراحي اتصال دائم حذف شده و اتصال با مكانيزم پيچي طراحي شده است و براي تحمل نيروهاي زياد روي سطح بيروني فلنج برجستگي استوانه¬اي و روي سطح فولي كه به فلنج متصل مي¬گرد، حفره¬اي طراحي شده كه برجستگي فلنج و حفره فولي در همديگر منطبق مي¬گردند. اتصال طَبَق ترمز به فولي به صورت پيچي طراحي شده است كه اين كار باعث تعويض سيستم ترمز ديسكي به ترمز كاسه¬اي روي اكسل مي¬شود. به منظور جلوگيري از فشار زياد به بلبرينگ¬هاي داخل كاسه چرخ در زمان بستن مهره سر فولي، داخل سطح كاسه چرخ پله¬اي طراحي شده كه در دو طرف پله بلبرينگ¬ها تعبيه شده¬اند. شاهنگ به صورت اتصال پيچي به لوله اكسل طراحي شده كه براي تثبيت شاهنگ روي لوله، فلنج طراحي شده كه شاهنگ روي فلنج نصب مي¬گردد. پين طَبَق به صورت شياردار طراحي شده كه لنت-ها داخل شيار قرار گرفته و از موقعيت خود خارج نمي¬شود.
موارد یافت شده: 5